TERMENII SERVICIULUI

  1. Domeniul de aplicare și furnizorul

Acești termeni și condiții generale se aplică tuturor comenzilor pe care le plasezi la magazinul online.

Familia de companii Smart Organic ( Smart Organic AD* și filialele sale Smart Organic Gmbh** și Smart Organic Romania SRL*** ) vor fi denumite pe scurt Smart Organic, în cele ce urmează.

*Smart Organic AD

6 Damyanitsa str.

1619 Sofia

Bulgaria

 

**Smart Organic Gmbh

Bad Antogast 1

Oppenau, 77728

Germania

 

***Smart Organic Romania SRL

str. Alba Iulia Nr. 60, Ploiești

România

 

  • Gama de produse din magazinul nostru online se adresează exclusiv cumpărătorilor care au împlinit vârsta de 18 ani.

 

  • Livrările, serviciile și ofertele noastre se fac exclusiv pe baza acestor termeni și condiții generale. Termenii și condițiile generale se aplică companiilor pentru toate relațiile de afaceri viitoare, chiar dacă acestea nu sunt convenite din nou în mod expres.Includerea termenilor și condițiilor generale ale unui client care contravin termenilor și condițiilor noastre generale este deja contrazisă.

 

  • Limba contractului depinde de versiunea limbii site-ului web utilizate în timpul comenzii.

Poți solicita sau imprima termenii și condițiile generale valabile în prezent, pe site-ul https://smartorganic.ro/

  1. Semnarea contractului
  • Prezentarea bunurilor în magazinul online nu constituie o cerere obligatorie pentru încheierea unui contract de cumpărare. Mai degrabă, este o invitație fără caracter obligatoriu de a comanda bunuri de pe magazinul online.
  • Făcând clic pe butonul”Adaugă în coș, trimiți o ofertă obligatorie de cumpărare (§ 145 BGB). Imediat înainte de a plasa această comandă, poți verifica din nou comanda și să o corectezi în cazul în care este necesar acest lucru.
  • După primirea ofertei de cumpărare, vei primi un email generat automat cu care informăm faptul că am primit comanda ta (confirmare de primire). Această confirmare de primire nu constituie încă acceptarea ofertei tale de cumpărare. Un contract nu ia naștere doar prin confirmarea primirii.
  • Un contract de cumpărare pentru bunuri apare doar dacă declarăm în mod expres acceptarea ofertei de cumpărare (confirmarea comenzii) sau dacă îți trimitem bunurile – fără o declarație expres de acceptare prealabilă. Excepție: dacă plătești în avans prin PaySafe, comanda este acceptată imediat ce este acceptată și plata.
  1. Prețurile

Prețurile menționate pe pagina produsului includ TVA și alte componente de preț și nu includ costurile de expediere respective și, acolo unde este indicat, plus o garanție.

  1. Condiții de platăÎntârziere
  • Plata poate fi efectuată prin:
    – PayPal, credit, card de debit
    – Klarna (Sofort)
    – Skrill – Skrill Wallet, transfer rapid, VISA, Mastercard
  • Suntem responsabili pentru selectarea metodelor de plată disponibile. În special, ne rezervăm dreptul de a-ți oferi numai metodele de plată selectate pentru plată, de exemplu, pentru a ne asigura riscul de credit, acceptăm numai plata în avans.
  • Dacă alegi metoda plății în avans, îți vom trimite datele noastre bancare în confirmarea comenzii. Suma de pe factură trebuie transferată în contul nostru în termen de 10 zile de la primirea confirmării comenzii.
  • La plata ramburs, va fi percepută o taxă suplimentară de[X] EUR, pe care livratorul le percepe la fața locului. Nu există și alte costuri și impozite.
  • Când plătești cu cardul de credit, prețul achiziției este rezervat pe cardul tău de credit în momentul comenzii (autorizație). Contul tău de card de credit este debitat în momentul în care îți trimitem bunurile.
  • Când plătești prin PayPal, vei fi în procesul de comandă pe website-ul online al furnizorului Pentru a putea plăti valoarea facturii prin PayPal, trebuie să fii înregistrat acolo sau să te înregistrezi mai întâi, să te legitimezi cu datele de acces și să ne confirmi instrucțiunile de plată. După plasarea comenzii în magazin, le cerem celor de la PayPal să inițieze tranzacția de plată. Vei obține informații suplimentare în timpul procesului de comandă. Tranzacția plății este efectuată automat de PayPal imediat după aceea.
  1. Compensare / drept de reținere
  • Ai dreptul de a compensa numai dacă cererea reconvențională a fost stabilită în mod legal, nu este contestată sau recunoscută de noi sau este strâns legată sinalagmatic cu cererea noastră.
  • În mod asemănător, poți exercita un drept de reținere numai dacă cererea reconvențională este bazată pe aceeași relație contractuală.
  1. Livrarea
  • Cu excepția cazului în care se convine altfel, bunurile sunt livrate din depozitul nostru la adresa specificată de tine.
  • Livrarea bunurilor comandate este condiționată de disponibilitatea bunurilor. Dacă acestea nu sunt disponibile în momentul comenzii, clientul va primi o notificare cu privire la data preconizată a livrării și comanda va fi notată de noi. De îndată ce mărfurile sunt în stoc, acestea sunt expediate către client fără o notificare ulterioară a acestuia. În caz de indisponibilitate, în special din cauza epuizării unui stoc limitat de bunuri (de exemplu, vin vechi), vom informa clientul. Plățile deja efectuate vor fi rambursate imediat.
  1. Păstrarea titlului
  • Bunurile rămân proprietatea nostră până în momentul în care prețul de achiziție a fost plătit integral.
  • Dacă ești un antreprenor în sensul stipulat la 14 BGB, se aplică și următoarele:
  • Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până când toate creanțele din relația actuală de afaceri au fost soluționate complet. Gajarea sau transferul prin garanție nu sunt permise înainte de transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor rezervate.
  • Poți revinde bunurile în cursul normal al activității. În cazul acesta, ne atribui acum toate revendicările în cuantumul sumei facturii care se acumulează din revânzare. Acceptăm acest angajament, dar ești autorizat să colectezi revendicările. Dacă nu îți îndeplinești în mod corespunzător obligațiile de plată, ne rezervăm dreptul de a colecta singuri creanțele.
  • Dacă drepturile rezervate sunt combinate și amestecate, dobândim coproprietatea noului articol în raportul dintre valoarea facturii bunurilor rezervate și celelalte obiecte procesate în momentul procesării.
  • Ne-am angajat să eliberăm valorile mobiliare la care avem dreptul, la cerere, în măsura în care valoarea realizabilă a valorilor mobiliare depășește creanțele care trebuie garantate cu mai mult de 10%. Este responsabilitatea noastră să selectăm garanția care urmează să fie eliberată.
  1. Politica de anulare

În cazul în care ești un consumator în sensul stipulat la Secțiunea 13 a Codului Civil German (BGB), și anume, efectuezi o achiziție în scopuri care nu pot fi atribuite activității tale comerciale sau a celei profesionale independente, ai dreptul de retragere în conformitate cu următoarele prevederi.

Drept de retragere

Ai dreptul de a anula acest contract în termen de paisprezece zile fără a oferi niciun motiv.

Perioada de anulare este de paisprezece zile din ziua tu sau un terț desemnat de tine, care nu este transportatorul, ați intrat în posesia bunurilor.

Pentru a-ți exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de anulare a acestui contract printr-o declarație clară (de exemplu, una prin email). Poți folosi modelul de formular de retragere atașat, dar lucrul acesta nu este obligatoriu.

Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient să trimiți comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de anulare înainte ca perioada de anulare să expire.

Consecințele anulării

Dacă anulezi acest contract, am efectuat toate plățile pe care le-am primit de la tine, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ai ales un tip diferit de livrare față de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi) va trebui să rambursezi imediat și cel mai târziu în termen de paisprezece zile de la data la care am primit notificarea anulării acestui contract. Vom folosi aceeași metodă pentru această rambursare.

Mijloacele de plată pe care le-ai folosit în tranzacția originală, cu excepția cazului în care ai convenit altfel în mod expres; în niciun caz nu ți se vor percepe taxe pentru această rambursare.

Putem refuza rambursarea până în momentul în care am primit bunurile înapoi sau până când nu ai furnizat dovada returnării acestora, oricare dintre acestea se va întâmpla mai devreme.

Trebuie să ne trimiți înapoi sau să ne predai bunurile, în orice caz, în termen de 14 zile din ziua în care ne-ai informat cu privire la anularea acestui contract. Termenul limită este respectat dacă trimiți bunurile înainte ca perioada celor paisprezece zile să expire.

Vei suporta costurile directe ale returnării bunurilor.

Trebuie doar să plătești pentru oricare pierdere de valoare a bunurilor dacă această pierdere în valoare se datorează manipulării care nu este necesară verificării naturii, proprietăților și funcționalităților bunurilor.

Model formular de retragere

Dacă dorești să anulezi contractul, te rugăm să completezi acest formular și să-l trimiți înapoi.

La

Compania: Smart Organic
Adresa: str. Damyanitsa nr 6
email: shop@smartorganic.com

Eu / noi (*) prin prezenta anulez contractul încheiat de mine / noi (*) pentru achiziționarea următoarelor bunuri (*):

Comandat la (*) / primit la (*)

Numele consumatorului (consumatorilor):

Adresa consumatorului (consumatorilor):

Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai pentru notificarea pe hârtie)

data

(*) Șterge unde nu este aplicabil.

Sfârșitul revocării

  • Dreptul de retragere nu există pentru livrarea bunurilor care nu sunt prefabricate și pentru fabricarea cărora este decisivă o selecție individuală sau determinarea de către consumator sau care sunt adaptate în mod clar nevoilor personale ale consumatorului,
  • Când se livrează bunuri care se pot strica rapid sau a căror dată de expirare poate fi depășită rapid,
  • La livrarea mărfurilor sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă sigiliul acestora a fost îndepărtat după livrare,
  • Pentru livrarea bunurilor dacă, datorită naturii lor, acestea au fost amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare
  • Te rugăm să eviți deteriorarea sau contaminarea. Dacă este posibil, te rugăm să ne trimiți marfa înapoi, în ambalajul original, cu toate accesoriile și componentele ambalajului. Dacă este necesar, utilizează ambalaje exterioare de protecție. Dacă nu mai ai ambalajul original, te rugăm să furnizezi ambalaje adecvate pentru protecția corespunzătoare împotriva daunelor cauzate de transport, pentru evitarea pretențiilor rezultate în urma distrugerilor provocate de ambalarea necorespunzătoare.
  • Înainte de returnarea produsului, te rugăm să ne suni la[ Nr.] pentru a anunța returul. În acest fel ne permiți să atribui produsele cât mai repede posibil.
  • Te rugăm să reții faptul că modalitățile menționate la paragrafele 2 și 3, de mai sus, nu sunt o condiție prealabilă pentru exercitarea efectivă a drepturilor de retragere.
  1. Daune provocate de transport
  • Dacă mărfurile sunt livrate cu daune evidente rezultate în urma transportului, te rugăm să raportezi imediat livratorului astfel de erori și te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil.
  • Eșecul de a realiza o reclamație sau de a ne contacta nu va avea consecințe asupra drepturilor tale legate de garanție. Cu toate acestea, ele ne ajută să putem să ne afirmăm propriile creanțe împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.
  1. Garanția
  • Cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel, cererile tale legate de garanție se bazează pe prevederile legale ale legii privind vânzările (§§ 433 ff. BGB).
  • Dacă ești un antreprenor în sensul articolului 14 BGB, dispozițiile legale se aplică cu următoarele modificări:
  • Doar informațiile noastre și descrierea produsului producătorului sunt obligatorii pentru calitatea produselor, dar nu promoțiile și declarațiile publice și alte reclame ale producătorului.
  • Ești obligat să examinezi bunurile imediat și cu grija cuvenită pentru abaterile de la calitate și cantitate și să ne anunți cu privire la defectele evidente în termen de 7 zile de la primirea mărfii. Expedierea la timp este suficientă pentru respectarea termenului limită. Lucrul acesta se aplică și defectelor ascunse constatate ulterior de la descoperire. În cazul încălcări obligației de inspecție și de notificare a defectelor, afirmarea revendicărilor de garanție este exclusă.
  • În cazul defectelor, oferim o garanție la alegere, prin rectificare sau înlocuire (performanță suplimentară). În cazul rectificării, nu trebuie să suportăm costurile crescute apărute din cauza mutării mărfurilor într-un alt loc decât cel de desfășurare, cu condiția ca expedierea să nu corespundă utilizării prevăzută a mărfurilor.
  • Dacă performanța suplimentară eșuează de două ori, poți solicita fie o reducere, fie retragerea de la contract.
  • Perioada garanției este de un an de la data livrării.
  1. Răspunderea
  • Răspundere nelimitată: avem răspundere nelimitată pentru neglijență intenționată și gravă, precum și în conformitate cu Legea privind Răspunderea pentru Produse. Suntem răspunzători pentru neglijența ușoară în caz de deteriorare a vieții, a membrelor sau a sănătății umane.
  • În plus, se aplică următoarea răspundere limitată: în cazul unei neglijențe ușoare, vom fi răspunzători numai în cazul încălcării unei obligații contractuale esențiale, a cărei îndeplinire face posibilă executarea corectă a contractului în primul rând și pe a cărei respectare te poți baza în mod regulat (obligație cardinală). Răspunderea pentru neglijența ușoară este limitată la cantitatea de daune care era previzibilă la momentul încheierii contractului și a cărei apariție poate fi de obicei anticipată. Această limitare a răspunderii se aplică și agenților noștri indirecți.
  1. Soluționarea alternativă a litigiilor

Comisia UE a oferit o platformă pentru soluționarea extrajuridică a litigiilor. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a soluționa inițial litigiile legate de comanda ta online, fără a implica o instanță. Platforma de soluționare a litigiilor poate fi accesată de la linkul extern http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Ne străduim să soluționăm orice neînțelegere din contractul nostru, de comun acord. În plus, nu suntem obligați să participăm la proceduri de arbitraj și, din păcate, nu vă putem oferi participarea la astfel de proceduri.

  1. Dispoziții finale
  • Dacă una sau mai multe prevederi ale acestor termeni și condiții sunt sau devin ineficiente, eficacitatea celorlalte prevederi nu va fi afectată.
  • Legislația germană se aplică exclusiv contractelor încheiate între noi și tine, cu excepția prevederilor Convenției Națiunilor Unite privind Contractele de Vânzare Internațională de Bunuri (CISG, “Legea ONU a Vânzărilor”). Dispozițiile obligatorii ale țării în care locuiești de obicei nu sunt afectate de alegerea legii.
  • Dacă ești om de afaceri, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul jurisdicției pentru toate litigiile care decurg din sau în legătură cu contractele dintre noi și tine este locul nostru de activitate.

Începând cu 13 mai 2020

Sursa de informații: HÄRTING Rechtsanwälte, www.haerting.de ,vertragstexte@haerting.de Chausseestraße 13,10115 Berlin, Tel. (030) 28 30 57 40, Fax (030) 28 30 57 4